אוהלי אבלים להשכרה- כאן בצערכם

אנחנו לעולם לא נדע כיצד יש להתכונן לאבל ובמיוחד לא לאובדן שבו. גם למוות פתאומי שנחת עלינו מהשמיים וכמובן גם למוות שהיה צפוי ובלתי ניתן לעצירה. כי האובדן עצמו של האדם האהוב הוא לא דבר קל והמעט שיוכלו לעשות כדי להתנחם זה להעניק לו כבוד אחרון  בימי השבעה.

הסיבה הפתאומית הזאת גורמת לנו לאבד עשתונות לא פעם מצורך ההתארגנות לימי האבל ולכל הנלווה להם. וכדי לתעל ולהקל על המאמץ הנפשי והפיזי שכרוך בהתארגנות על ימי האבל נפתחו כמה וכמה ארגונים שתפקידם נועד להקל עליכם בימים אלו המציעים התארגנות לכל הנוגע לטקס ההלוויה וימי השבעה עצמם עם אוהלי אבלים להשכרה, כיסאות שולחנות ועוד ציוד הנלווה הדרוש. אוהלי אבלים להשכרה נועדו לשימוש בשבעת המת, ניתן להקים אותם באופן מיידי והם מספקים כיבוד מרחב גדול בו המשפחה האבלה והסובבים יכולים לשהות בו בצורה נוחה.

מפעל הפורמטים147136ca 7885 4ce6 9b3a 319ca11de601
השכרת אוהלים לאירועים , מכירת אוהלים לאירועים

אוהלי אבלים להשכרה בדרך כלל ממוקמים מחוץ לבתי הנפטר כדי שיהיה ניתן לקבל את פניהם ולדאוג לכל מחסור ובנוסף ניתן להשכיר ציוד נלווה הנדרש לאוהלי אבלים להשכרה כגון: כסאות, שולחנות ולפי הצורך גם אמצעים שונים למיזוג האוויר ועוד.

בנוסף, אוהלי אבלים להשכרה ניתנים בכמה גדלים , תלוי במשפחה האבלה המודעת או מעדיפה אוהל שיתאים למידות המשפחה והסובבים ההולכים להגיע בימי השבעה. וניתן להשיג אוהלי אבלים להשכרה במידה שתתאים לעשרות אנשים ועד אלפי אנשים המתגודדים יחד- האבלים וגם מנחמי האבלים הצפויים להגיע אל האוהל במשך כל שבעת ימי האבל.

בנוסף, כאשר שוכרים אוהלי אבלים להשכרה ניתן לייחד בהם פינות ונישות מסוימות למקרים שבהם יצטרכו הפרדה מסוימת- מקום בו האבלים והמנחמים יוכלו להכין שתיה חמה, אם יצטרכו לארגן מניין לתפילות, וגם שולחן אפריטיף וגם למתקשים לשבת במשך זמן ממושך מול האבלים, משפחה והסובבים.

אוהלי 4X8 למכירה , אוהלי אבלים להשכרה

קצת תמונות מהעבודות שלנו...

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?<b
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק