המכירה שמשנה הכל – מאולם לאוהל גדול
תרבות האירועים בישראל מתפתחת ומשגשגת בעשורים האחרונים, מציגה יצירתיות וחדשנות מרשימה. ממפגשים משפחתיים אינטימיים, צמחה תעשייה מפוארת המשלבת חדשנות עם מסורת, המביאה לידי ביטוי את
תרבות האירועים בישראל מתפתחת ומשגשגת בעשורים האחרונים, מציגה יצירתיות וחדשנות מרשימה. ממפגשים משפחתיים אינטימיים, צמחה תעשייה מפוארת המשלבת חדשנות עם מסורת, המביאה לידי ביטוי את
שנות השלושים – ימי הבראשית של הבילוי התל אביבי בשנות השלושים של המאה העשרים, החלה תל אביב להתעורר לחיים בשעות הערב. בתי הקפה הראשונים על
המספרים מאחורי החתונות תעשיית החתונות בישראל מגלגלת מיליארדי שקלים מדי שנה. בכל שנה נישאים בישראל כ-50,000 זוגות, כשכל אירוע חתונה ממוצע עולה בין 100,000 ל-150,000
המסורת שהייתה בעבר, חתונות היו אירועים צנועים שנערכו בחצר הבית או בבית הכנסת המקומי. המשפחות היו מתכנסות יחד, מכינות את האוכל בעצמן, והשמחה הייתה אינטימית
בחירת קהל היעד הנכון בעולם הפקת האירועים, אחד האתגרים הגדולים והמשמעותיים ביותר הוא היכולת לפנות לקהל היעד המדויק. כאשר מדובר בקהל בוגר ואיכותי, חשוב להבין
כוחה של המוזיקה בעיצוב חוויית האירוע בעולם הפקת האירועים, בחירת המוזיקה היא אחד הכלים החזקים ביותר להשפעה על אופי האירוע וקהל המשתתפים. המוזיקה היא לא
לאזן בין השמחה והכאב: מדריך למארגני אירועים בתקופת משבר בתקופה מורכבת זו, כאשר המדינה מתמודדת עם מציאות של מלחמה וכאב, רבים מתחבטים בשאלה כיצד להמשיך
גיוון הוא המפתח להצלחה בעולם האירועים המודרני, הצלחתו של אירוע נמדדת לא רק במספר המשתתפים, אלא גם במגוון הקהלים שהוא מצליח למשוך. מפיקי אירועים מוצלחים
הלילה צעיר: מיפוי קהל היעד בחיי הלילה הישראליים חיי הלילה בישראל הם תופעה תרבותית מרתקת, המושכת אליה מגוון רחב של קהלים. בשנים האחרונות, אנו עדים
עונת החורף הישראלית מביאה איתה לא רק גשם וקור, אלא גם את אחת התקופות התוססות ביותר בסצנת המוזיקה האלקטרונית. בניגוד לדעה הרווחת, דווקא החורף מציע
אתר זה שייך לקבוצת עידן VIP בע"מ