השכרת אוהלים לאירועים בחורף

השכרת אוהלים לאירועים בחורף

חשבתם שאוהלי אירועים מתאימים רק באביב ובקיץ? עם האוהל הנכון ועם חבילת ציוד משלימה, תוכלו לערוך אירוע מושקע גם בחורף.

כשמדברים על השכרת אוהלים לאירועים חושבים ישר על אירוע בחוף הים באמצע הקיץ, או בלב היער כשהימים מתחילים להתחמם, ואכן הרבה מאד אירועים הם כאלו. אולם, השימוש בהשכרת אוהלים לאירועים אינו מוגבל רק כאשר הטמפרטורות בחוץ גבוהות, אלא אפשרי בהחלט גם בימים הקרירים ואף כשיורד גשם.

השכרת אוהלים לאירועים , מכירת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים בחורף – מה צריך לדעת?

גשם מתחיל לרדת ואתם דואגים שזה יפגע באירוע שלכם. אל דאגה, עם האוהל הנכון ועם חבילת ציוד משלימה אתם תהיו מסודרים, כמובן בתנאי שלא מדובר בתנאים קיצוניים או בסופה. השלב הראשון הוא לפנות לחברה המציעה שירות השכרת אוהלים לאירועים, ולברר לגבי סוגי אוהלים המתאימים לחורף.

אוהלים אלו צריכים להיות מבודדים מקור עם יריעות מתאימות, שאינן חדירות לגשם.  בנוסף, האוהל צריך להיות עמיד ויציב, כדי שאם יהיו רוחות הוא לא יזוז ממקומו או יקרוס וכאן חשוב גם שלד האוהל וגם אופן ההקמה שלו, ואלו שתי נקודות שאי אפשר להתפשר עליהן מבחינה בטיחותית.

אם מצאתם חברה להשכרת אוהלים לאירועים, אשר מספקת אוהלים העומדים בדרישות, אפשר להתקדם לשלב הבא ולתאם את מועד האירוע. שימו לב שבשל תנאי מזג האוויר ייתכן ולא כדאי לחכות עם הקמת האוהל לרגע האחרון, אלא להזמין את החברה להקים אותו בשעות הבוקר המוקדמות ואולי אף יום קודם.

אוהל אירועים מבודד ועמיד יגן עליכם מהגשם ומהרוח, אולם מה יגן מפני הקור? זו הסיבה שמלבד השכרת אוהלים לאירועים, צריך לחשוב גם על פתרונות חימום שיוצבו בתוך האוהל. כיום אפשר לשכור פטריות חימום בעצמות שונות, אשר מגיעות בעיצוב דקורטיבי ומפזרות חום לרדיוס מסוים. פיזור נכון של הפטריות יכול לחמם את כל המתחם הפנימי בתוך האוהל וכך תוודאו שיהיה נעים וחמים בפנים. שימו לב: אם אתם מזמינים פתרונות חימום, חשוב לוודא מול החברה להשכרת אוהלים לאירועים שיריעות האוהל אינן עשויות מחומר דליק.

אוהל פגודה 7X7
השכרת אוהלי אבלים
השכרת אוהלי אבלים

לסיום, ההצלחה של אירוע חוץ בימים קרים או גשומים מתחילה בבחירת חברה מקצועית ובעלת ניסיון בהשכרת אוהלים לאירועים. בחרו נכון!

קצת תמונות מהעבודות שלנו...

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק