השכרת סוכות אבלים

כאשר מגיע הרגע שבו אנו נאלצים להיפרד מאדם קרוב ישנם גם פעולות שונות שיהיה עלינו לבצע במקביל. כל סידורי ההלוויה והכנת הבית למבקרים הרבים יטריחו אותנו ולא תמיד יאפשרו לנו להתרכז באבל ובחיבוק המשפחתי. בזמנים כאלו מומלץ לפנות לחברת השכרת אוהלי אבלים שתקים למענכם אוהל אבלים גדול ומרווח בסמוך לבית.

השכרת סוכות אבלים אינה דבר מסובך, אך הקמת המתקן חייבת להתבצע על ידי מומחים שמכירים את העבודה ויוכלו לבצע אותה במהירות רבה מבלי לעכב את המבקרים הרבים. השכרת אוהלי אבלים תשרת את כל מי שיגיע אל הבית במהלך השבעה, בהם ניתן יהיה להגיש שתיה חמה או קרה, לספק כיסאות ישיבה ולאפשר לכל מי שמעוניין להגיע ולנחם את המשפחה האבלה.

השכרת אוהלי אבלים
השכרת אוהלי אבלים

גדלים של אוהלים

אמנם מדובר על סוג של אירוע לא צפוי אך ניתן להעריך את כמות המבקרים שיגיע לנחם. על כן ניתן גם להעריך לאיזה גודל של אוהל אתם זקוקים. השכרת סוכות אבלים מציעה גדלים שונים החל מאוהל קטן וצנוע שמתאים לכמה עשרות אנשים וכלה באוהלים גדולים מאוד שיכולים להתאים גם לאנשים רבים מאוד שיגיע ולמקום.

  • על מנת לדאוג לרווחתם של המבקרים מומלץ להקים את האוהל במקום בטוח שיאפשר הגעה בטוחה ומעבר נוח של האנשים. השכרת אוהלי אבלים מחברה מקצועית תבטיח הקמה של אוהל עמיד ויציב.
  • יש לקחת בחשבון שהאוהל יעמוד במקומו שבעה ימים ולוודא שהוא מחוזק ומתאים למזג האוויר ששורר. אם מדובר על עונת החורף אז כדאי לדאוג גם לאביזרי חימום שונים, תנורים או כל מתקן אחר שיסייע לשמור על החום במתחם. השכרת סוכות אבלים יש לקחת בחשבון גם מצבים בהם ישנן רוחות עזות שעשויות להרתיע אנשים מלהגיע למקום. סוכות איכותיות יעמדו בכל מזג אוויר כולל רוחות חזקות או גשם.
  • הקמת אוהל אבלים אמורה להיות מהירה ויעילה כך בתוך כמה שעות הסוכה תעמוד על תילה ותוכל לארח אנשים.

כמה זה אמור לעלות לנו

בדרך כלל מחיר השכרת אוהלי אבלים יהיה על פי הגודל שלו. בכל מקרה מדובר על סכום שנע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים. בנוסף השכרת סוכות אבלים יכולה לזפק אביזרים רבים נוספים שיסייע לכם לדאוג למבקרים.

כדאי מאוד לדאוג לתאורה מתאימה, השכרת אוהלי אבלים ניתן להשיג גם גנרטור רב עוצמה שיספק את העוצמה המתאימה וניתן יהיה לחבר מכשירי חשמל שונים כמו מייחם ועוד דברים שמתאימים לתחום השכרת סוכות אבלים .

קצת תמונות מהעבודות שלנו...

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק