פטריות חימום להשכרה בדרום

פטריות חימום להשכרה בדרום

אם אתם גרים באזור הדרום אתם מכירים את מזג האוויר המאפיין אזור זה. ביום חם, בלילה קר עד כדי כך שבלתי נסבל להסתובב בחוץ. לא נעסוק היום בהסבר הגאוגרפי מדוע זה קורה, אולם אנו כן יכולים להמליץ לכם על שימוש בפטריות חום לחמם את עצמכם, בין אם באופן קבוע ובין אם מדובר בהשכרת פטריות חימום לפרק זמן מסוים.

heating patio 1 2
פטריות חימום למכירה בזול

שימוש בפטריות חימום  להשכרה בדרום:

בין אם אתם רוצים להתחמם בלילות הקרים כאשר אתם יושבים לכם להנאתכם במרפסת ביתכם ובין אם אתם בעלי מסעדה המארחת אנשים גם בשעות הערב/לילה ומעוניינים לספק להם סיבה נוספת לשבת דווקא אצלכם – תוכלו לעשות שימוש בפטריות חימום. פטריות חימום להשכרה בדרום הנן מקובלות ומוכרות היטב גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי וכיום תוכלו לבחור מבין מגוון רחב מאוד של עיצובים וסגנונות ולהתאים את הפטרייה לעיצוב המקום שלכם.

כיצד משתמשים בפטריית חימום?

רדיוס החימום של פטרייה ממוצעת הוא כ-5 מטרים. אם אתם צריכים פטריה לסוכה, למרפסת או לכל צורך אחר למקום בו יש מספר אנשים בודדים לכל היותר, הרי שפטריית חימום אחת עשויה להספיק. כאשר מדובר באירוח אנשים למסעדה או אפילו פטריות חימום לסוכת אבלים גדולה למשל, הרי שיש צורך ביותר מפטרייה אחת. תפעול הפטרייה יעשה באמצעות גז או חשמל לפי סוג הפטרייה. אין סוג מומלץ יותר מהשני וכי לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות והבחירה תהיה שלכם בלבד.

מפעל הפורמטיםdownload

קצת תמונות מהעבודות שלנו...

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק