פטריות חימום למכירה בזול

מה זה פטריות חימום?

פטריית חימום היא גוף חימום הבנוי בצורה של פטרייה והוא מחמם רדיוס של כמה מטרים מסביבו דבר אשר חיובי מאוד בקרב בתי עסק, מסעדות, בתי קפה, גני אירועים ועסקים שונים המארחים אנשים, בעיקר בשעות הערב או בימי החורף הקרים. פטריות אלה פופולריות גם בחצרות פרטיים.

 

פטריות חימום למכירה בזול
heating patio 1 2

כיצד בנויה פטריית חימום?

ישנם מגוון עיצובים שונים לפטריית חימום למכירה, אולם הבסיס שלה בדרך כלל דומה. מדובר במבנה דמוי עמוד תאורה, בערך בגובה 2-2 וחצי מטר, כאשר בחלקו העליון נמצא גוף החימום או האזור בו נדלקת הלהבה. מעל גוף החימום/הלהבה ישנה חלקת מתכת המכסה את אזור החימום ומציגה צורה של פטרייה. במידה והפטרייה פועלת על גז ולא על חשמל הרי שבתחתית העמוד יישב בלון הגז.

מהי העוצמה של פטריות חימום למכירה?

פטריית חימום סטנדרטית מפיקה בין 17 אלף ל-44 אלף BTU. מדובר בעוצמה שיכולה לחמם רדיוס של 5-7 מטרים בממוצע. כאשר אתם מבררים אודות פטריות חימום קחו את המרחק הזה בחשבון כדי לוודא כמה פטריות חימום אתם צריכים.

כמה עולה פטריית חימום למכירה?

מחיר מכירה של פטריית חימום ינוע בדרך כלל בין 600 ל-1500 שח. השכלה יכולה לעלות גם 30-50 שח לערב לפטרייה בלבד. הפטריות משמשות הן בתים פרטיים בחודשי החורף הקרים וכמובן גם בתי עסק רבים שמעוניינים להפוך את אזור הישיבה של לקוחותיהם ליותר חמים ונעימים לישיבה.

פטריות חימום למכירה בזול

בין לקוחותיינו

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק