קניית אוהלים לאירועים

קניית אוהלים לאירועים- המדריך לעיצוב גן אירועים
כאשר אתה מחליט להקים עסק של גן אירועים, יש לך דרך ארוכה. יש לאתר שטח מתאים, לטפח את השטח, ולהציב את האוהל. גם את האוהל יש לאבזר ולעצב היטב. במאמר זה, נסקור את השלבים הבסיסיים, הדרושים להקמת עסק של גן אירועים.

שלב 1- איתור שטח מתאים:
קניית אוהלים לאירועים, הינה רק שלב מתקדם בתהליך הקמת גן אירועים. בשלב הראשון, עליך לאתר שטח מתאים כדי לפתוח בו גן אירועים. השטח בדרך כלל יהיה באזור בין עירוני, או בקצה העיר. גני אירועים רבים, מוקמים צמוד לקיבוצים או מושבים. עליך לאתר שטח במיקום מרכזי, ובעל נגישות תחבורתית. מומלץ שהשטח יהיה מוגדר כאזור מסחרי. יש לבצע רישום, והוצאת רישיונות מתאימים.

אוהלי 4X8 למכירה , אוהלי אבלים להשכרה
אוהלי ענק למכירה

שלב 2- עיצוב שטח חצר גן האירועים:
שלב זה, הינו שלב חשוב מאוד בהצלחת גן האירועים. גינה יפה ומושקעת, מתחם הנראה כשמורת טבע, יביא לקוחות רבים. קניית אוהלים לאירועים, הינה פעולה פחות משמעותית ביצירת התדמית של גן האירועים. מומלץ לתכנן בגן שטח של בריכה טבעית, מפל, אזורי אבני סלע טבעיות, צמחיית מים, צמחים ופרחים. יש להשקיע בשבילים בין הצמחים, ובעיצוב מרשים של תאורת הגן. מומלץ גם לשלב תאורה בגווני ירוק.

שלב 3- רכישת האוהלים לגן האירועים:
בשלב הזה, מגיע התור של קניית אוהלים לאירועים. מומלץ לרכוש כמה אוהלים. מומלץ לרכוש אוהל עבור בר קבלת פנים, אוהל עבור פינות ישיבה חופשית, ואוהל עבור סעודת החתונה. חשוב להגדיר לכמה משתתפים מיועד האולם, ולרכוש אוהלים בגדלים המתאימים.

שלב 4- אבזור האוהלים:
לאחר שלב קניית אוהלים לאירועים, יש לאבזר את האוהל. יש לרכוש שולחנות וכיסאות בעיצוב שתבחרו. יש לרכוש מערכת כלים. יש לרכוש אביזרי נוי, ופינות ישיבה. כמובן- יש גם רכוש אמצעים לחימום וקירור של האוהל.

שלב 5- עיצוב פנים של האוהלים:
עיצוב פנים נכון ומרשים של האוהלים, חשוב לא פחות מהליך קניית אוהלים לאירועים. כדאי לחשוב על גווני תאורה מתאימים באוהל. כדאי לחשוב על שפה עיצובית של מערכות הישיבה באוהלים.

חברה העוסקת בהשכרה ומכירה של גנרטורים ואביזריהם הנילווים מהמובילות במדינה

רוצים לקבל הצעה משתלמת
במחיר המשתלם במדינה ?
השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
כתבות מובילות
מוצרים פופולריים
שתפו בקליק